جزئیات ماجرای درگیری در بازی ایران و قطر مقدماتی جام جهانی 11 شهریور 95+عکس

علت درگیری بازی ایران و قطر ,

فیلم درگیری بازیکنان بازی ایران و قطر,چرا جواد نکونام اخراج شد؟,جزئیات درگیری بازی ایران و قطر,ماجرای درگیری های بازی ایران و قطر , بازی ایران و قطر مقدماتی جام جهانی ,عکس درگیری بازی ایران و قطر ,بازتاب برد ایران از قطر,مصاحبه بازیکنان بعد از بازی ایران و قطر , بازی ایران و قطر, بازی ایران و قطر 11 شهریور 95,

جزئیات ماجرای درگیری در بازی ایران و قطر مقدماتی جام جهانی 11 شهریور 95+عکس

ماجرای درگیری های بازی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی 11 شهریور 95+عکس:

ماجرای درگیری های بازی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی 11 شهریور 95+عکس:

چرا جواد نکونام اخراج شد؟

پس از گل شیرین رضا قوچان نژاد در وقت های اضافه به طور عجیبی تمام بازیکنان و کادر دو تیم به زد و خورد با یکدیگر پرداختند که باعث شد نیروهای انتظامی به وسط زمین بیایند تا بازی به تشنج کشیده شود.

پس از آرام شدن جو، جواد نکونام که اولین تجربه مربی گری خود را تجربه می کرد از سوی داور اخراج شد. عکس های زیر نشان می دهد جواد نکونام چگونه با نیمکت نشینات قطری گلاویز شده است و مطمئنا دلیل اخراج جواد نکونام از روی نیمکت همین دعواهاست.

درگیری جواد نکونامه و علت اخراجش از روی نیمکت

سردار آزمون می گوید برد شیرینی بود و گل دقیقه های آخر خیلی به ما چسبید.

سردار آزمون در جمع خبرنگاران پس از پیروزی برابر تیم قطر گفت: قطری ها خیلی در بازی وقت کشی می کردند و من در چند سالی که فوتبال بازی می کنم، اینگونه ندیده بودم. برای من خیلی عجیب بود و سعی می کردند با بازی های روانی می خواستند ما را اذیت کنند برایم جالب بود.

وی در ادامه گفت: برد شیرینی بود و گل دقیقه های آخر خیلی به ما چسبید.اما به هر حال بازی اول ما بود و داور در کیفیت بازی بسیار موثر بود و مهم سه امتیاز بود که به دست آوردیم. آنها مارا عصبانی کرده بودند و نفهمیدیم نیمه اول کی تمام شد. داور خطای 30 درصدی را برای قطری ها می گرفت اما خطای دویست درصدی مارا نمی گرفت.

آزمون در مورد صحنه دعوا گفت: قطری ها آقای نکونام را زدن و غیرت ما نگذاشت بایستیم.

کی‌روش، قطر را شش تایی کرد

در شش بازی کی روش با ایران یک اتفاق جالب ر خ داده است و در ۳ بازی اول ایران و قطر با هم بازی کرده و در ۳ بازی بعدی بازی با برد کشورمان توام شده است.

در بازی‌های مورد اشاره ایران برابر تیم ملی فوتبال کشور قطر در ۵ بازی مقدماتی جام جهانی و یک بازی در مسابقات جام ملت‌های آسیا بوده است. نکته جالب دیگر این که تیم ملی فوتبال کشورمان در ۲ بازی قبلی خود برابر قطر در استادیوم آزادی برنده نبوده است

بازتاب پیروزی ایران در روزنامه‌های قطری

در شرایطی که تیم قطر تا لحظات پایانی دیدارش مقابل ایران امیدوار به کسب امتیاز بود، اشتباه دروازه بان این تیم چند ملیتی این فرصت را به ایران داد تا بازی را به سود خود تمام کند.

روزنامه های الشرق، الوطن، راعیه و الجزیره در تیترهای مختلفی به شکست تیم قطر مقابل ایران پرداختند. نکته جالب استفاده از یک عکس مشترک از صحنه بازی در تمام این گزارش هاست.

بازتاب پیروزی ایران در روزنامه‌های قطری

علت درگیری های بازی ایران و قطر از نظر هیدوس کاپیتان قطر

کاپیتان تیم ملی فوتبال قطر در ادعایی عجیب تماشاگران و بازیکنان ایرانی را مقصر حاشیه های ایجاد شده پس از گل اول بازی دانست و گفت که که در دیدار برگشت جبران خواهند کرد.«حسن الهیدوس» بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 که با درگیری بازیکنان دو طرف همراه بود، تصریح کرد: در بیشتر دقایق دیدار با ایران عملکرد خوبی داشتیم و لایق کسب امتیاز بودیم.

وی با ادعای اینکه جو بسیار بدی در ورزشگاه آزادی حاکم بود، افزود: حق ما باخت نبود و بازیکنان و مربیان ایرانی با اعتراضات فراوان و رفتار غیر حرفه ای خود، روی عملکرد داور در نیمه دوم تاثیر گذاشتند.

حسین الهیدوس افزود: داور در نیمه دوم از شرایط ترسیده بود و به نفع ایران سوت می زد و همین مساله سبب شد تا تمرکز خود را از دست بدهیم.

وی در مورد درگیری پایان بازی گفت: شرایط بدی بود و گمان کردم که تماشاگران به داخل زمین آمده اند. به هرحال رفتار هواداران و اعضای تیم ایران را در دوحه جبران خواهیم کرد.

دانلود فیلم درگیری های بازی ایران و قطر بعد از گل قوچان نژاد

منبع:ورزش سه/

برای دیدن نتیجه و فیلم خلاصه بازی ایران و قطر مقدماتی جام جهانی 2018 اینجا کلیک کنید

[ امتیاز :

] [ نتیجه : 3 ]

[ جمعه 12 شهريور 1395 ] [ 11:05 ] [ admin ] [ بازدید : 76 ] [ ]
آخرین مطالب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]